listopad3

Rzeczywiście, minęły trzy długie lata odkąd napisałam tu swój ostatni artykuł. Trzy lata, które zmieniły u mnie naprawdę wiele…

Przede wszystkim w moim życiu pojawiły się dwie największe miłości – Mąż i malutka Córeczka. Związałam się też mocno z tematem projektowania i szycia ubrań dla dzieci, co stało się moją pracą na co dzień. Z pewnością od czasu do czasu ta tematyka będzie pojawiać się na blogu. Mam nadzieję, że zainteresuję Was również takimi tekstami.

Choć z tematem mody i ubioru mam wciąż wiele do czynienia, bardzo brakowało mi tego miejsca. Tutaj mogę pisać dla Was inspirujące artykuły z poradami i ciekawostkami ze świata mody. Co ważne, ten blog inspiruje mnie samą… Być może będę mogła pokazać Wam jak bardzo. Postanowiłam więc powrócić do pisania i dzielenia się na co dzień swoją pasją. Jednocześnie odkrywając dla Was sekrety dobrego stylu i codziennej mody. Jak interpretować dzisiejsze trendy, które zmieniają się kilka razy w roku? Jak w tym wszystkim zachować swój styl i czuć się świetnie w swoim ubraniu? Dziś mamy do czynienia z wciąż rozrastającą się branżą odzieżową. Powstało wiele nowych, rodzimych i bardzo ciekawych firm z modnymi ubraniami. Przecież w ostatnim czasie to dobry styl i moda stały się jeszcze bardziej ważne w życiu każdego z nas…

Uff… już zacieram ręce!

A więc…do dzieła i witajcie z powrotem!

 ———————

Well, long three years have past since I wrote my last article on this site. Three long years that changed a lot in my life.

First of all in my life appeared two great loves – my Husband and my Little Girl. I started to work in the children’s fashion indyustry for everyday. I surely will write some articles about it here, hoping you’ll be interested in these topics as well.

Even though I am strongly connected to fashion and apparel, this place is something I’ve missed for real. I write inspiring articles with advices and news from the fashion world for you. And, what is important, it inspires myself as well. I may be able to show you how much. I’ve decided to come back to writing and sharing my passion with you everyday. At the same time reveiling the secrets of good style in everyday fashion. How one can read today’s trends when they change few times a year? How to maintain your own style and feel great in your clothes? The fashion industry is still growing. There are so many new very interesting fashion brands manufacturing fashionable clothes. You can’t deny that fashion and good style is becoming more and more important for everyone…

Oh… I can’t wait to start! So…let’s get started and welcome back!

 

listopad2
listopad1