OFF FASHION 2013 - GALERIA ECHO

Pierwsze rozmowy i ustalenia tej współpracy zaczęły się jeszcze latem, przy pierwszym spotkaniu w sekretariacie Kieleckiego Centrum Kultury. Ściągnęła mnie tutaj ciekawość i chęć poznania ludzi odpowiedzialnych za modowe wydarzenie, które dwukrotnie w ciągu roku odbywa się na świętokrzyskiej ziemi.

Tak też udało się nam wspólnie z Off Fashion rozpocząć pracę nad wydarzeniem, w którym miała odbyć się m.in. prezentacja mojej autorskiej kolekcji. Pokaz zaplanowano na dzień 17 listopada o godzinie 17:00 w kieleckiej Galerii Echo. Odkąd termin pokazu był już ustalony, zajęłam się odszywaniem ubrań już następnego dnia. Całe szczęście był to okres kiedy czasu wystarczało mi na eksperymenty z tkaninami i pracę z maszyną do szycia. W ten oto sposób kolekcja została przygotowana już na kilka tygodni przed pokazem. Pozostały czas poświęciłam na dopasowanie idealnych dodatków do kolekcji. Firma KAZAR udostępniła mi swoje buty oraz kilka toreb na potrzeby prezentacji kolekcji. Wysokiej jakości buty nadały kreacjom charakteru, a torby wspaniale zakomponowały sylwetki. Z efektu byłam więcej niż zadowolona. Korzystając z okazji, pragnę gorąco podziękować firmie KAZAR za udostępnienie mi swojej kolekcji dodatków.

Echo Dnia D Lukasik

W tym dniu pracowałam od rana. I choć zwykle do Kielc wpadam po to żeby między innymi odpocząć od warszawskiego zgiełku i pędu, nie narzekałam na zmęczenie. Obecności najbliższych i adrenalina zrobiły swoje. Oto krótka galeria i kilka publikacji z tego dnia.

OFF FASHION 2013 - GALERIA ECHO

OFF FASHION 2013 - GALERIA ECHO

OFF FASHION 2013 - GALERIA ECHO

OFF FASHION 2013 - GALERIA ECHO

DUŻA GALERIA ZDJĘĆ (ECHO DNIA).

ECHO DNIA – wzmianka prasowa

OFFFASHION.EU – galeria

Tydzień później miałam niezwykłą przyjemność wręczenia nagrody-wyróżnienia dla finalistki konkursu OFF FASHION, Anety Zielińskiej za kolekcję “POKÓJ”. Gratuluję! Nagrodą jest publikacja w magazynie branżowym “Rynek Mody” oraz pomoc w wypromowaniu nazwiska przez portal Fashionware.com. Sama przyjemność pojawić się na scenie i wyczytać nazwisko wyróżnionego projektanta🙂

Szczęście dają osoby najbliższe mnie, na które zawsze mogę liczyć, brawa publiczności i bardzo miłe rozmowy z dziennikarzami, kiedy jest już po wszystkim.”1461140_771996136150385_1570033683_n offfashion14_nagrody_04