Tags

, , , , , , , , , ,

stylishcurves net

Choose a brand which gives the best advices without focusing on their products.

Wybierz tą firmę, która najlepiej doradzi i nie skupia się wyłącznie na swoich produktach.

We all are similar when it comes to this. You want to buy a beautiful bra or one of great quality. When you try on some of these nice bras, you may think:

“I look really good in this one. Shoulder straps hold well, the bra cups finally fit and the back is not loose at all”

“My husband/boyfriend/fiancé would be thrilled if I showed myself up in it”

But… it all seems so expensive… Is it worth that? Is it worthy to get in a relation with lingerie brand which doesn’t even care for my problems and questions? Sometimes we don’t know which brand will fulfill our expectations and which one is going to help us to solve a bra problem or reklamacja.

I would like to tell you about a discovery I have made over a year ago. I haven’t been disappointed since then! I have had the pleasure to meet a representative of one of Polish lingerie brands. I was working as a fashion journalist during that time. I was creating series of articles about brafitting.

I was really thrilled to meet Magda for the first time! She appeared in a lingerie boutique to give brafitting advices to ladies from my hometown. I asked her couple of questions, and Magda answered all of them professionally. I was thrilled with her enormous knowledge and a kind way she gave all the advices to the clients.

It was the start for our long term cooperation with “DALIA”, which continues until today!

After my first meeting with Magda, I decided to invite her to join a big fiesta in my hometown. The wheather was really hot! 40 degrees C and we were working in the dressing room with customer! There were plenty of ladies who wanted to try on “DALIA’s” lingerie. And in the end I received a beautiful coral bra, perfectly fitted to me! I was shocked when I found out my real bra size! All the other customers were also very, very shocked (in a positive way of course).

I have renewed our contacts lately. Almost two weeks ago I was organizing a fashion and beauty event at HAIR CLUB Adrian Musiał (on the 23rd of February)You can read about it here. Thanks to the kindness of “DALIA’s” owners I received a special collection of lingerie which I have presented to our audience.

_ART4278fot. Artur Jabłoński

Margot1I couldn’t resist and bought myself an another red wine set of lingerie. I am very satisfied! Kinga, one of pur models also leaved something for herself🙂

On the 10th of March I am going to have a lecture about fashion (it’s for Woman’s Day). I have invited Magda to present “DALIA” lingerie and to say few words about brafitting and a good fitted underwear. We are in the process of organizing everything. I can’t wait to write a report from this day on BIG IMPRESSION!

Since I have contact with „DALIA” I’m their client. I was convinced not by ads or billboards. They’re important. But to me the most important are jest rzetelność, niezawodność i dbałość o relacje z klientem. What more do you need?

And is the price realy a problem? Believe me, contact with a company which hires such fantastic people is worth a slightly higher price. Not mentioning the quality of their lingerie and perfect cut. You will be satisfied. Really.

Here are my favorite DALIA’s lingerie designs&videos:

Here you’ll find a photo shoot video

Michelle   Michelle1nadia

tb2 tb3 tb4 Toni

—————————————————–

Tak już mamy. Chcemy kupić piękny biustonosz, albo ten naprawdę dobry jakościowo. Mierząc bieliznę, może nierzadko z pomocą pani z salonu, myślimy:

„W tym modelu wyglądam naprawdę dobrze, ramiączka trzymają się świetnie i wreszcie miseczki pasują, a obwód dobrze przylega”

„Mąż/chłopak/narzeczony byłby zachwycony widząc mnie w nim”.

Tylko… jakoś drogo to wszystko wychodzi… Czy warto? Czy opłaca mi się związywać z firmą bieliźniarską, skoro tak naprawdę moje problemy jej nie obchodzą? Czasem nie wiemy, która firma sprosta naszym oczekiwaniom, która fachowo doradzi i pomoże w doborze biustonosza czy w jego reklamacji.

Chciałabym dziś polecić Wam moje odkrycie, którego dokonałam ponad rok temu. Do tej pory nie zawiodłam się ani razu! Miałam okazję poznać osobiście osobę reprezentującą jedną z polskich firm bieliźniarskich. Pracowałam wtedy jako dziennikarz mody i w tym czasie pisałam artykuły o doborze bielizny.

Jaka była moja radość kiedy po raz pierwszy poznałam Magdę! Pojawiła się w tym czasie jako osoba doradzająca paniom w moim mieście. Wyczerpująco odpowiedziała na wszystkie moje pytania dotyczące wielu różnych problemów związanych z noszeniem odpowiedniego rozmiaru biustonosza. Zostałam porażona ogromem wiedzy i niezwykle przyjaznym sposobem udzielania porad.

Tak zaczęła się nasza współpraca z firmą „DALIA”, która trwa do dziś!

Po pierwszym, przypadkowym spotkaniu z Magdą, zaprosiłam ją na duże wydarzenie regionalne. Upał, 40 stopni a my  w przymierzalni z bielizną! Chętnych pań nie brakowało a ja tą przygodę zakończyłam z pięknym koralowym biustonoszem w ręku. Został dobrany idealnie do mnie! Przeżyłam szok, kiedy dowiedziałam się jaki jest mój prawidłowy rozmiar! Taki szok (pozytywny oczywiście!) przeżywały wszystkie panie, które tego dnia podeszły do naszego stoiska i dobrały odpowiedni dla siebie biustonosz.

W ostatnim czasie kontakt z „DALIĄ” wznowiłam w lutym, dokładnie podczas pokazu mody w HAIR CLUB Adrian Musiał (23 lutego). O tym wydarzeniu możecie poczytać tutaj. Dzięki uprzejmości właścicieli firmy otrzymałam specjalnie przygotowaną kolekcję bielizny, którą zaprezentowałam zachwyconym paniom.

Margot1

I tym razem nie mogłam się oprzeć i zakupiłam piękny bordowy komplet. Jestem zachwycona! Kinga, jedna z modelek też wzięła coś dla siebie🙂

10 marca prowadzę spotkanie o modzie z okazji Dnia Kobiet. Zaprosiłam Magdę do zaprezentowania paniom kolekcji „DALIA” oraz do udzielenia kilku porad w zakresie doboru bielizny. Jesteśmy w trakcie przygotowań i nie mogę się doczekać kiedy będę mogła zrelacjonować to spotkanie na łamach BIG IMPRESSION!

Odkąd mam kontakt z „DALIĄ” jestem ich stałą klientką. Przekonały mnie do tego nie reklamy czy billboardy. One też są ważne. Ale dla mnie najważniejsza jest rzetelność, niezawodność i dbałość o relacje z klientem. Czego chcieć więcej?

A to, że cena za komplet bielizny nie jest równa 30 PLN? Uwierzcie mi, za kontakt z tak wspaniałymi fachowcami warto zapłacić delikatnie więcej. Nie wspominając o towarze, z którego będziecie naprawdę zadowolone.

Oto jedne z moich ulubionych projektów DALIA i video:

Tutaj znajdziecie video z zimowej kampanii

Michelle   Michelle1nadia

tb2 tb3 tb4 Toni